Functieomschrijving
Jouw team en de klanten bij Koster weten precies waar zij aan toe zijn.
Als Office manager projecten, service & onderhoud, inkoop verleen je technische en administratieve ondersteuning aan de buitendienst-collega's. Met jouw uitgebreide kennis van verschillende installaties en systemen ga je altijd oplossingsgericht en efficiënt te werk.
Je zorgt ervoor dat jouw collega’s altijd over het gewenste materiaal op de juiste locatie beschikken. Samen met jouw team van specialisten zorg je ervoor dat onderhoudsbeurten snel en van hoge kwaliteit verlopen, waarbij storingen effectief worden voorkomen.
Jij pakt zaken snel op, houdt van afwisselend werk en zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes is geregeld. Als je altijd streeft naar kwaliteit, graag de regie voert en klantgericht bent, dan willen wij graag met je kennismaken. Kom werken bij ons leuke familiebedrijf waar volop wordt geïnvesteerd in jouw toekomst.
Wat ga je doen?
- Storingen registreer je, en je plant deze in bij de servicemonteurs, waarbij je de voortgang bewaakt totdat deze is afgerond;
- Je geeft leiding aan en instrueert de monteurs over de uit te voeren werkzaamheden en de juiste uitvoeringswijze;
- Onder verantwoording van de projectleider voer je opnames op locatie uit en stel je hiervoor een offerte op;
- Je bereidt projecten voor door tijdig de benodigde materialen op de juiste plaats te regelen;
- Je bewaakt de voortgang van projecten met betrekking tot kritieke termijnen;
- Je onderhoudt contact met opdrachtgevers en (toe)leveranciers;
- De projectadministratie, inclusief correcte en tijdige registratie van uren- en materiaalverbruik, behoort tot jouw taken.
- Tijdens de werkvoorbereiding en uitvoering heb je altijd oog voor de veiligheid van collega’s op de werkvloer en onderneem je actie wanneer de veiligheid niet is geborgd;
- Je neemt deel aan werkoverleggen en toolboxmeetings;
- Je plant en voert werkplekinspecties uit op de projectlocatie, onder verantwoording van de projectleider.
Je krijgt veel vrijheid en eigen verantwoordelijkheid bij het uitvoeren van je werkzaamheden. Bij Koster hechten we waarde aan het onderhouden van langdurige klant- en werknemersrelaties. Communicatieve vaardigheden, een klantgerichte instelling, flexibiliteit en collegialiteit zijn hierin essentieel.
Wat verwachten wij van jou?
- Je bent in het bezit van een MBO-diploma elektrotechniek;
- Je hebt al enkele jaren ervaring in de technische branche;
- Je beschikt over een commerciële en klantgerichte instelling;
- Organisatietalent is een van jouw sterke punten;
- Leidinggevende capaciteiten en motiverende vaardigheden zijn onmisbaar;
- Kennis van geldende voorschriften, waaronder NEN 1010;
- In het bezit van een certificaat VCA-VOL of de bereidheid dit te behalen;
- Rijbewijs BE of bereidheid dit te behalen;
- Je hebt een passie voor elektrotechniek.
Beschik je nog niet over alle gevraagde competenties, maar word je wel enthousiast van deze vacature? Aarzel dan niet om te reageren. Ook dan is er een kans!
Wat bieden wij jou?
- Werken bij een prachtig familiebedrijf met gezellige collega’s;
- Een afwisselende baan in de installatietechniek met veel vrijheid en verantwoordelijkheid;
- Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden;
- De mogelijkheid om zelf te kiezen of je reistijd en overwerk laat uitbetalen en/of inwisselt voor extra vrije tijd;
- Een laptop en mobiele telefoon van de zaak;
- Ontwikkelingsmogelijkheden binnen het bedrijf (opleiding en doorgroeimogelijkheden);
- Een eigentijdse pensioenregeling.
Bij Koster vervullen we een voorbeeldfunctie in Nederland op het gebied van opleiding en ontwikkeling van medewerkers.
Denk je dat deze baan bij Koster iets voor jou is en zie je jezelf al helemaal werken hier? Neem dan nu contact met ons op!
(Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld)