Support

In de huidige zakelijke omgeving is er een groeiende trend waarbij bedrijven steeds vaker niet-kernactiviteiten uitbesteden. Dit wordt voornamelijk veroorzaakt door de toenemende complexiteit van besturingsinstallaties, waardoor bedrijven steeds afhankelijker worden van specialistische kennis en expertise.

Ons bedrijf staat klaar om u te ontlasten van veel operationele lasten door ondersteuning te bieden op het gebied van service, onderhoud en support. Neem gerust een kijkje bij een van onze expertisegebieden hieronder om te zien hoe we dit voor u kunnen aanpakken.

Support bij storingen 

Storingen kunnen de efficiëntie van processen en productie beïnvloeden. Onze team van servicemonteurs, software engineers en MES engineers staat altijd paraat, 24 uur per dag, 7 dagen per week, om storingen op te lossen. Ze zijn goed uitgerust en hebben de mogelijkheid om vanaf elke locatie verbinding te maken met uw systemen.

Met een servicecontract kunt u rekenen op snelle ondersteuning door specialisten bij storingen aan elektrische installaties en verschillende automatiserings- en besturingssystemen.

Reserveonderdelen

Als een onderdeel defect is, is het vaak cruciaal dat het zo snel mogelijk wordt vervangen, aangezien reparatie vaak te veel tijd in beslag neemt. Veel gebruikers houden daarom zelf reserveonderdelen op voorraad. U kunt echter kosten besparen door een abonnement te nemen op een reservevoorraad.

U kunt 24/7 een defect onderdeel melden. Binnen een afgesproken responstijd wordt er een vervangend onderdeel geleverd. Dit onderdeel kan ook voor u worden geïnstalleerd in plaats van het defecte onderdeel en indien nodig worden afgesteld. We kunnen ook de reparatie van een defect onderdeel regelen.